czwartek, 25 października 2012

Barbara z Nipplex i ciążowe sprawy

No to temat troszeczkę przeze mnie zaniedbany ostatnimi czasy. Chciałam napisać coś o stanikach w ciąży, że obwód się zwiększa, że miseczki są za małe, itd.. No cóż, w ciąży schudłam 10 kilo, wszystkie stare staniki pasowały jak ulał, choć były ciut za małe. Doświadczenia brak, a może tylko taki wniosek się nasuwa, że jak zwykle jest to sprawa indywidualna.
Ze spraw ciążowych i okołoporodowych, mogę jedynie napisać, że karmniki spisują się świetnie. Tylko niestety biust urósł i korzystam z dwóch, bo są idealne:D No, może gdy laktacja troszeczkę się ustabilizuje zakupię sobie jakiś następny staniczek, zobaczymy. Ciesze się, że przerobiłam te, które miałam, bo rozmiaru po porodzie nie można być pewnym.

Ze spraw ciążowych tyle.

Z pozaciążowych będzie nowa polska firma - Nipplex. No, na rynku nie wiem czy taka nowa ale dla mnie tak:D
Tabelka jest myślę, dla średniobiuściastych i taki stanik oglądałam na siostrze;) Ja się nie mieszczę, wg tego co piszą, ale chętnie bym przymierzyła na sobie, jeden z ostatnich rozmiarów, bo może a nóż widelec okazałoby się, że pasuje, tak jak Avy.

Do rzeczy.

_____________________________________________________
MODEL: Barbara; usztywniany
Cena: 40zł


TYTUŁEM WSTĘPU:
Firmy wcześniej nie znałam, a zdziwiłam się, gdyż swoje biustonosze reklamują jako 'na duży biust', a w opcjach dla tej kategorii występuje więcej rozmiarów o rozmiarach 80/85F/G. Mam obawy, czy dla mnie znalazłoby się coś w asortymencie firmy, pewnie tylko wtedy, jeśli okazałoby się, że tabelka jest totalnie rozjechana a tego nie wiem, a może ja nie łapię się na 'duży biust' tylko na 'biust rozmiarów kosmicznych'?:D Skupię się zatem na 75F, który akurat odzwierciedla wymiary nosicielki z tabelki;)
Wzornictwo mi się bardzo podoba, kolorowe i stonowane wzory i kolory. Myślę, że pod tym względem, każdy znalazłby coś dla siebie. Kroje i modele - w sumie wszystkie bardzo podobne, usztywniane. Co mi się jednak spodobało, to koszulki z najnowszej kolekcji. Modelki są poprawione, więc można się jedynie domyślić, jak wszystko wygląda w rzeczywistości.


PODTRZYMANIE, DOPASOWANIE, WYGODA, JAKOŚĆ:
Stanik kosztował 40zł w zwykłym tzw. 'bieliźniaku'. Patrzę w sieci, są troszeczkę droższe ale i tak ceny baaaardzo zadowalające, od 60zł. 
Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości, to jestem mile zaskoczona. Przeszycia są porządnie wykonane, materiał na szwach nie rozchodzi się a gumki wyglądają solidnie. Myślę, że spokojnie wystarczy na użytkowanie przez kilka miesięcy. Ramiączka są odpinane, czego bardzo brakuje mi w niektórych firmach ale w rozmiarze 75F to jest raczej standard.
Całość wykonana jest bardzo starannie.
Jeśli chodzi o podtrzymanie (stanik jest dobrze dobrany). Pas obwodu nie podjeżdża do góry, ramiączka nie wżynają się za bardzo a miseczki nie odcinają pach. Szczególnie mam ochotę na ta firmę po tym, jak zobaczyłam, jak stanik układa się na zewnętrznej stronie piersi. Idealnie przylega, miska nie jest za wysoka i na pewno nie wyglądałaby spod letnich sukienek i bluzek - a to bardzo przeszkadza mi w Avach, to, że wyglądają czasami;)

Stanik zaliczony do bardzo wygodnych w użytkowaniu:)


PODSUMOWANIE:
Nie testowałam stanika nabiustnie, więc i opis lakoniczny. Może kiedyś będę miała możliwość i okazję, skorzystam na pewno. Polecam jednak wszystkim, którzy łapią się w tabelkę a i tym, którzy się nie łapią również, chętnie poznam opinie:D
Firma godna uwagi. 
Za tą cenę warto kupić i zadbać o swój biust:)

 






2 komentarze:

  1. 40 a 60zł to faktycznie duża róznica w cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia jakiejś promocji była lub kilkunastotysięcznego miasteczka, nie wiem ale różnice widać:)

      Usuń