czwartek, 7 marca 2013

Czapeczki na wiosnę - ciąg dalszy;)

Ciężki miesiąc przed nami, zabiegany. Zaglądam do Was i staram się być na bieżąco ale nie zawsze zostaje czas na pozostawienie śladu. Przepraszam Was za to, postaram się nadrobić:)

Jakoś tak się złożyło, że powstało jeszcze kilka czapeczek na różne główki;)
Wczoraj było piękne słońce, wiosna w pełnej krasie, także na pewno się przydadzą. 

Pierwsza na specjalne zamówienie, znaleziona w sieci. No, jestem z niej zadowolona, bo udała się prawie taka sama:) link tu


Bercik fioletowy do pary:) 
Oglądając  w sieci berety sama doszłam jak się go robi, bo niestety odpowiedniego schematu nie znalazłam.


I na koniec coś czerwonego. Berecik znaleziony w sieci na blogu Ulkahej. Kolor jest taki, że trudno zrobić zdjęcie mnie, fotograficznemu laikowi;) Zapewniam, jest czerwony z beżowym kwiatkiem;)


Teraz rozkładam maszynę do szycia i zabieram się za szycie jaśków, uf..:)
Dziękuję wszystkim zaglądającym tu. Miłego dnia dla Was:)

5 komentarzy:

  1. wszystkie takie ładne!
    no ja jeszcze nie potrafię takich śliczności robić:)buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziękuję:) Wszystko przed Wami Kochane:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Niebieska, wow.... very beautiful and creative. Love the little daisy, they are so cute. 2 thumbs up for you.

    Have a nice weekend, regards.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne czapeczki! A ja ciągle walczę z takim berecikiem i nic mi nie wychodzi. Może uchyliłabyś rąbka tajemnicy i napisała jak taki zrobić? Byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń