środa, 29 sierpnia 2012

Made in Polska - coś dla ciała:)

Jestem na finiszu kompletowania wyprawki dla dzieciaczka, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Idąc za radami effki, odparłam chęć kupowania wielu niepotrzebnych rzeczy, mam nadzieję. Jakby człowiek jednak realnie do pierwszej ciąży nie podchodził, zawsze stresik jest, A jak to będzie?:D

Oczywiście tracąc już rozum pośród dostępnego, jak ja to mówię badziewia z cyklu "MUSISZ TO MIEĆ!", zastanowiłam się, czy taki zwykły Ariel, będzie dobry do prania ubrań dziecięcych, czy lepiej się zaopatrzyć w coś bardziej "dziecięcego", bo to chemia, bo uczulenie, bo to, bo tamto...

Powiedziałam sobie STOP!
Sklep
Czy nasze mamy prały w Lovelach i Jelpach? Czy stosowały Mustele, Balneum i inne kremiki na pupcię za 60 zł?Ciągle się zastanawiam, skąd więc tyle uczuleń u dzieci, skoro prawie wszystko jest teraz hypoalergiczne a kiedyś wszystko było takie... szare:D Czy ktoś jeszcze pamięta Białego Jelenia? No, niektórym zaczyna wracać moda na szare mydło ale to chyba bardziej z mody na ekologiczne życie i to, że robi się to coraz bardziej modne a nie po prostu praktyczne i zdrowe.

Z ciekawości wyguglowałam "Biały Jeleń", aby sprawdzić cenę, i trafiłam na stronę producenta. A tam co? Sklep! Ale z czym! Biały Jeleń - Konwaliowy, szampon do włosów, żel do higieny intymnej, odplamiacz, proszek do prania. No, szare mydło to ja znam, dobrze zrobiło dla mojej buzi, ale żeby żel pod prysznic czy szampon?


Weszłam zaraz na banglę, bo ciekawiła mnie opinia innych. Nie raz przekonałam się, że cena nie zawsze jest wyznacznikiem jakości, więc może i tym razem nie będzie tak źle?
Opinie są bardzo dobre, żałuję, że wcześniej nie wpadłam na to, aby poszukać starego dobrego Jelonka, a może wielkie koncerny nie pozwalają na skuteczną promocję starej marki? Tego nie wiem ale jedno wiem na pewno, następnym razem, robię zakupy właśnie u Polleny:D 
Często zapominamy o tym, że najprostsze rozwiązania są najlepsze:)


Zdjęcia pochodzą ze stron: biały jeleń, pollena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz