sobota, 15 października 2011

Ava dla mało-średnich biustów.

Dzisiaj będzie coś nie z mojej szafy:)
Postanowiłam napisać o tym modelu, który niestety nie ma dla mnie tabelki i fasonu, dlatego, że jest godny polecenia. Wiem to od stałej użytkowniczki:)
Mam nadzieję, że pomoże to komuś przy okazji zakupów. Pomimo, że wzór z zeszłorocznej kolekcji, w sklepach dostępny jest:)
Umieszczę tu informacje ogólnikowe, najbardziej przydatne. Nie jestem specjalistką w tym zakresie rozmiarowym, także Wam pozostawiam ostateczną decyzję i ocenę:)

                                                                                                                                
MODEL: AVA Nabila, push-up; nr 695.
Cena: ok.80zł.

TYTUŁEM WSTĘPU:
Nazwa modelu w internecie jest zgodna z nazwą producenta.
Testowany stanik jest w rozmiarze 75E. Właścicielka jest bardzo zadowolona. Pani w sklepie dobrała rozmiar idealnie.Biustonosz jest w ciągłym użytkowaniu od około roku.

Zapewne nie widać już tego na zdjęciach, całość wykonana  jest w zestawieniu pastelowych odcieni różu i szarości. 

Niestety nie sfotografowałam wnętrza miseczki, nie pomyślałam o tym, za co przepraszam wszystkie koleżanki:) Powiem tylko, że stanik jest wyposażony w wyjmowane poduszeczki dostępne w wielu modelach. 
Faktura materiału, którym pokryte są miseczki jest gładka i przyjazna dla oka. Z relacji "nosicielki" - jedynym mankamentem jest to, że stanik nie jest gładki i odznacza się pod eleganckimi, biurowymi bluzkami.

Ramiączka do kompletu są w kolorze bladego różu. Pani w sklepie zaproponowała dokupienie szarych ale nie wiem czy taka możliwość jest przypięta do każdej Nabili czy Pani posiadała jakieś prywatne dojście do osób szyjących takowe:)

Koronka jest delikatnie gumowana, dzięki czemu dopasowuje się do kształtu biustu. Oprócz tego wewnątrz zamocowana jest delikatna płaska gumka, która dodatkowo zapewnia przyleganie stanika do ciała. Nie wrzyna się przy tym i nie odcina piersi. 

Pas obwodu to koronka, która oczywiście ma możliwość rozciągnięcia się. Zapięcie standardowe dla firmy, czyli dwupoziomowe na dwie haftki.

JAKOŚĆ MATERIAŁU:
Pomimo prania w pralce kształt stanika nie zmienił się, co można zobaczyć na zdjęciu. Oczywiście kolor może nieco odbiega od pierwotnego ale chyba i tak wygląda całkiem dobrze.
Szycie stanika jest bardzo dobre. Pomimo tego, iż stanik wydaje się lekki i zwiewny, szwy są mocne i solidne.
Obwód nie rozciągną się za bardzo i na procę się niestety nie nadaje:D
Gumka również pozostała w zbliżonej rozciągliwości co na początku użytkowania. Także jakość naprawdę wysoka.

PODTRZYMANIE, DOPASOWANIE i WYGODA: 
Troszeczkę już pewnie napisałam we wstępie. Wygoda - bardzo wysoko oceniana. Nic się nie wrzyna, nie odcina, nie uwiera, nie drapie i nie atakuje - nawet po rocznym praniu w pralce. Biuścik znajduje się na swoim miejscu. Właścicielka modelu zrezygnowała z poduszeczek i stanik jak na nią szyty. 
Fason ładnie zbiera piersi eksponując je z przodu ale nie "wynosząc pod niebiosa". (Jak powiedziała kiedyś moja polonistka o barokowych paniach noszących gorsety.) 
Wydaje mi się, że model nie jest szeroko-fiszbinowcem i wszystko kończy się pod pachą. Jednak wiem też, że nie ma dwóch takich samych ciał;)


PODSUMOWANIE:
Z moich obserwacji wynika, że Ava specjalizuje się w takiej rozmiarówce i naprawdę jej to świetnie wychodzi.  O 1/4 pięterka niżej, znajdują się rozmiary dla biuściastych. Myślę jednak, że firma coraz bardziej się stara i zmienia swoje produkty tak, aby zadowolić jak najszerszą grupę klientek. 

Za to moje przypuszczenia co do modelu Troppo potwierdziły się. Dowiedziałam się, że jedna z "nosicielek tego samego modelu i fasonu, jest równie zadowolona jak ja:)
Także życzę powodzenia firmie, bo jest naprawdę na dobrej drodze. 

Zdjęcie pochodzi ze strony:
www.intymna.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz